Kamis, 19 November 2015

Bagaimana tengkorak Osteopathy Boleh Membantu Anda?

Bagaimana tengkorak Osteopathy Boleh Membantu Anda?

Pada awal abad ke-20, Dr William Sutherland bertanggungjawab memperkenalkan konsep osteopati tengkorak. Menurut konsep ini, perubahan dalam tisu badan dirasai dan ditafsirkan dan kemudian rangsangan yang betul diberikan untuk memastikan aliran betul cecair serebrospina.

Pengamal osteopati tengkorak dikenali sebagai osteopati tengkorak. Osteopati akan memeriksa saraf yang berjalan di sepanjang saraf tunjang kepada bahagian-bahagian yang berlainan di badan dan menggunakan rangsangan saraf untuk membantu seluruh badan. Proses ini dikenali sebagai irama tengkorak sejak osteopati tengkorak akan mendakwa bahawa dia dapat merasakan pergerakan serebrospina cecair berjalan di sepanjang saraf tunjang dan cara tisu lembut dihubungkan dengan tulang tengkorak tarik dan mark.

Orang daripada semua peringkat umur boleh mempunyai keadaan. Biasanya orang yang telah mengalami kepala dan leher kecederaan, kecederaan sendi, sakit kepala sinus pengalaman dan masalah, dan mempunyai masalah tidur boleh mendapat manfaat daripada osteopati tengkorak. Rawatan yang agak sederhana dalam alam semula jadi, populariti osteopati tengkorak semakin meningkat. Walaupun rawatan yang dianggap selamat, wanita mengandung dan mereka yang mempunyai pembedahan baru-baru ini telah tidak perlu menjalani teknik ini penyembuhan.

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ramai bayi yang telah mendapat manfaat daripada osteopati tengkorak kerana ia membantu untuk melegakan sakit perut. Di samping itu, teknik ini penyembuhan juga berguna dalam merawat bersyarat seperti sindrom cepat marah usus, masalah haid, dan sakit kepala. Ia adalah cara yang baik untuk merawat isu-isu otot kerana ia benar-benar tidak invasif dalam alam semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar