Kamis, 19 November 2015

Kombucha Tea

Kombucha Tea

Kombucha baru sahaja ditarik dari rak oleh kebanyakan pengedar utama di Amerika Syarikat, kerana beberapa kebimbangan terhadap jumlah yang paling kecil sekali alkohol yang ada di Kombucha kerana proses penapaian dari mana ia dihasilkan. Saya sentiasa sedar bahawa Kombucha mempunyai sedikit alkohol di dalamnya, tetapi tidak pernah mendengar sesiapa mabuk atau buzz kecil dari meminumnya, dan belum pernah pernah melihat anak-anak atau remaja membeli Kombucha.

Secara peribadi, saya bukan seorang Peminum Kombucha besar, tetapi saya tahu ramai orang yang meminumnya setiap hari dan akan menjadi sangat kecewa dengan keadaan ini. Kerajaan mahu mengawal industri makanan tambahan jadi Pentadbiran Makanan dan Dadah telah memberi tekanan kepada pengedar borong dan peruncit besar.

Ini adalah notis itu yang kini di rak mana Kombucha digunakan untuk berada di pasaran Makanan yang Seluruh dengan rumah saya, "pembekal utama dan Whole Foods Market telah dipilih secara sukarela menarik balik produk Kombucha dalam botol dan paip dari kedai-kedai kita pada masa ini kerana kebimbangan yang berkaitan dengan pelabelan sedikit tinggi tahap alkohol dalam beberapa produk. Ini bukan satu isu yang berkualiti. Maaf atas sebarang kesulitan. "

Berikut adalah surat yang diolah semula daripada pengedar utama makanan kesihatan ke kedai-kedai runcit yang mereka perkhidmatan:

"Berkuat kuasa serta-merta dan sehingga diberitahu kelak semua jualan unpasteurized bersedia untuk minum produk Kombucha, tanpa mengira jenama, telah digantung dari pengedaran Dalam usaha untuk pengagihan bermula pada pembekal demi pembekal setiap pembekal perlu mencapai dua syarat berikut.:

1. Mengesahkan secara bertulis oleh seorang pegawai syarikat yang diberi kuasa yang unpasteurized bersedia untuk minum Kombucha pembekal telah diambil dari sebuah pusat pengedaran yang berkenaan dan telah tertakluk kepada ujian kandungan alkohol dalam masa 30 hari lalu dan semua sampel yang diuji itu menunjukkan than.5 kurang% alkohol kandungan dengan kelantangan.

2. Seseorang pegawai syarikat yang diberi kuasa perlu melaksanakan perjanjian ganti rugi tertentu yang berkaitan dengan isu ini.

Pada masa ini kita tidak akan mengambil produk yang terjejas dan kami menasihati pelanggan kami untuk mengeluarkan daripada jualan sehingga masa keperluan di atas dipenuhi. Sila memahami langkah-langkah ini diambil direka untuk melindungi anda dan pelanggan anda dan kami menghargai sokongan anda semasa kami semua bekerja melalui isu ini. "

Ini mengeluarkan keperluan Kombucha dapat membuktikan dan dokumen bahawa minuman tidak exceed.5% alkohol. Saya akan menganggap bahawa syarikat-syarikat besar seperti GTS akan mempunyai sumber untuk mendapatkan ini dikendalikan dengan cepat. Saya berharap ini adalah kesulitan hanya kecil bagi anda yang suka Kombucha.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar