Minggu, 22 November 2015

Batu Buah Pinggang - Penyembuhan Homeopathic Menamatkan Pain Anda!

Batu Buah Pinggang - Penyembuhan Homeopathic Menamatkan Pain Anda!

Bagi orang-orang yang mengalami batu karang, rawatan homeopati boleh menjadi alternatif yang berdaya maju dan selamat untuk pembedahan. Pilihan tempat perubatan untuk digunakan adalah sangat bergantung kepada gejala-gejala tertentu yang anda hadapi. Artikel ini akan membincangkan beberapa ubat-ubatan homeopati disediakan untuk membantu menyembuhkan batu anda.

Satu ubat homeopati boleh didapati adalah Berberis vulgaris. Ini adalah ubat yang dibuat dari kulit kayu tumbuhan yang dinamakan - Barberry. Ia amat berkesan dalam merawat batu dalam buah pinggang atau saluran kencing. Ia perlu diambil untuk batu karang yang menghasilkan sakit yang terletak di sekitar pundi kencing, testis atau paha.

Satu lagi ubat homeopahtic disediakan adalah Belladonna. Ini berlaku untuk batu-batu yang menyebabkan sakit buah pinggang yang betul. Jika kesakitan terjadi tiba-tiba dan syarat-syarat yang meningkatkan dengan apa-apa pergerakan secara tiba-tiba maka ini adalah ubat yang sesuai untuk anda. Selalunya orang yang menghendaki jenis ubat juga mempunyai demam panas.

Dioscorea adalah ubat tambahan yang boleh didapati untuk merawat batu. Nama alternatif untuk Dioscorea adalah keladi liar. Ia diperbuat daripada anggur yang tumbuh di kawasan tropika lembap di dunia. Ubat ini akan menjadi paling berkesan untuk batu yang sakit lega hanya apabila anda gerbang belakang anda atau menyesuaikan seksyen pertengahan anda.

Dalam artikel di atas kita menyediakan beberapa maklumat yang berguna mengenai batu karang berbeza ubat homeopati disediakan. Setiap ubat mempunyai aplikasi kepada senario yang sangat khusus bergantung kepada gejala kesakitan. Untuk recap, beberapa ubat-ubatan yang boleh didapati adalah Berberis vulgaris, Belladonna, dan Dioscorea. Untuk maklumat lanjut mengenai cara semula jadi untuk mengubati batu karang melawat laman web saya di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar